In mei organiseert VNG Realisatie twee kennissessies over Gemeentelijke Telecommunicatie: Telefoniemedewerker van de toekomst (15 mei) en Telefonie en de kunst van het samenspel (31 mei).
Telefoniemedewerker van de toekomst
Van medewerker telefonie vandaag naar expert op het gebied van klantcontact morgen? Wat verandert er dan? Welke competenties horen daarbij? En hoe faciliteer je als leidinggevende de ontwikkeling naar telefonie medewerker van de toekomst?
Zijn dit vragen die voor jou relevant zijn? Deel en versterk dan jouw kennis en inzichten in de Kennissessie Telefoniemedewerker van de toekomst, georganiseerd door het team GT/14+ van VNG Realisatie. De kennissessie vindt plaats op 15 mei 2018 in de Jaarbeurs Utrecht.
Op het programma staan:
Telefonie en de kunst van het samenspel (FO-BO)
Is het samenspel tussen front en back office een boost of een belemmering voor telefonisch klantcontact? Wat zijn interessante ervaringen uit de praktijk? Wat kun jij doen om het samenspel tussen front en back office te versterken? Hoe maak je van dilemma’s en blokkades in samenwerking weer mogelijkheden voor groei en ontwikkeling?
Wil je mee denken, delen en doen rondom deze thema’s? Kom dan naar de Kennissessie Telefonie en de kunst van het samenspel, georganiseerd door het team GT/14+ van VNG Realisatie. De Kennissessie vindt plaats op 31 mei 2018 in de Jaarbeurs Utrecht.
Op het programma staan:
Wilt u bij (een van) deze bijeenkomsten aanwezig zijn? Aanmelden kan via het aanmeldformulier