Digitale ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op. Daarmee veranderen ook de verwachtingen van klanten én ontstaan er nieuwe businessmodellen. Om succesvol te blijven is het essentieel om vandaag al mee te bewegen met de mogelijkheden van morgen. En dat begint met digitalisering. Ontdek hoe gemeente Amstelveen, gemeente Den Haag en BKR continuïteit, flexibiliteit en schaalbaarheid van hun digitale processen en data borgen samen met KPN.
Gemeente Amstelveen. Om na een calamiteit snel over een reservekopie van de data te beschikken, maakt gemeente Amstelveen sinds enkele jaren gebruik van Backup Online XL van KPN Security Services. Deze disk gebaseerde oplossing slaat een back-up op twee locaties op: op de primaire ICT-locatie en in een ISO-gecertificeerd datacenter van KPN. Op die manier is er altijd een kopie van de data beschikbaar, zelfs als de primaire locatie afbrandt. Lees meer over deze klantcase.
Gemeente Den Haag. Veilige en schaalbare hosting helpt de verkiezingen te organiseren. Met 270 stembureaus staat de gemeente Den Haag iedere verkiezing voor een logistieke uitdaging. Met de Stembureaumanager sturen zij in korte tijd vele medewerkers aan. Voor de hosting van de Stembureaumanager-applicatie was de gemeente Den Haag op zoek naar een betrouwbare Cloudservice die voldoet aan het basissecurityhandboek. Vandaag draait de Stembureaumanager via AppFactory, een schaalbare service van KPN, veilig in een Nederlandse cloud. Lees meer over deze klantcase.
BKR en kostenbeheersing. KPN ondersteunt BKR met een breed palet aan diensten en advies op het gebied van connectiviteit, authenticatie, cybersecurity en continuïteit. Met verdere digitalisering bespaart BKR kosten terwijl de vereiste maatregelen op het gebied van informatie beveiliging en continuïteit up-to-date moeten blijven. Voor een toenemend aantal BKR-stakeholders is het Nederlandse karakter van KPN ook een voordeel. De cloud van KPN draait op Nederlandse hardware binnen de Nederlandse grenzen en onder de Nederlandse wetgeving. Dat is een belangrijke factor. Lees meer over deze klantcase.
Wilt u meer informatie over deze klantcases neem dan contact op met KPN.